نوشته شده توسط : پانیز محمدی

درمان بیماری های نشیمنگاه با لیزر
فیستول مقعدی مشکلی است که در ناحیه ی مقعد به وجود می آید. بیماری که کمی ناشناخته است.هنگامی که مراجعین کلینیک ما مطلع می شدند به مشکل فیستول مقعدی مبتلا شده اند متوجه شدیم که آنها اطلاعات خیلی کمی درباره ی بیماری خود دارند و اصلا نمی دانند چه اتفاقی برای آنها رخ داده است . خجالت و ترس هم باعث شده بود تا آنجا که می توانند این مسئله را پنهان کنند.

فست فودها و کم تحرکی در دنیای امروز دو عامل مهمی هستند که می توانند مشکلاتی از این قبیل برای سلامتی ما به وجود بیاورند. پس زندگی در چنین شرایطی مستلزم کسب آگاهی های بیشتر درباره ی چنین بیماری هایی است. شاید آگاهی شما درباره ی چنین مسائلی بزرگ ترین کمک برای درمان آن باشد.

آیا مشکل من فیستول مقعدی (آبسه) است؟

فیستول را اگر بخواهیم ساده تعریف کنیم، بافت های گوناگون ناحیه ی مقعد را در نظر بگیرید. این بافت ها در حالت عادی از یکدیگر جدا هستند. از طرفی غدد مختلفی در ناحیه ی مقعد وجود دارند که ترشحات خود را به درون کانال مقعد می ریزند. اگر خروجی یکی از غدد مسدود شود، چرک و عفونت به وجود می آید. این چرک و عفونت می تواند گسترش یابد و به شکل کانالی باریک در آید که دو سر آن باز است به طوری که دو بافت جداگانه ی مقعد را به یکدیگر متصل می کند و یک سر این کانال باریک به سطح پوست اطراف مقعد راه باز می کند و چرک و عفونت ها از آن بیرون می زند.

معمولا علت اصلی چنین وضعیتی آبسه است اما دلایل دیگری هم وجود دارند که زمینه ساز این مشکل هستند. مثل انواع بیماری های عفونی و گوارشی.

تشخیص علایم و نشانه های فیستول مقعدی (آبسه)

فیستول مقعدی می تواند به ده ها شکل مختلف خود را نشان دهد. گاهی هم سوراخ فیستول در سطح پوست به راحتی قابل مشاهده نیست و این کار را سخت تر می کند.

برای تشخیص فیستول مقعدی علایم زیر را درنظر بگیرید:

  • التهاب و تورم پوست اطراف ناحیه ی مقعد
  • درد مداوم و ضربان دار در محل فیستول
  • آبسه مکرر مقعد
  • مشاهده ی سوراخ فیستول مقعدی بر روی سطح پوست
  • وجود چرک و عفونت در محل فیستول
  • ترشحات بد بو و خون آلود در نزدیکی مقعد و محل فیستول
  • تب

فیستول مقعدی (آبسه) من درمان قطعی دارد؟

با تعریف فیستول مقعدی شاید متوجه شده باشید که چنین مشکلی به وسیله درمان خانگی قابل حل نیست. شاید روش هایی مانند نشستن در آب گرم و استفاده از زردچوبه بتواند درد و عفونت ناشی از آن را تسکین دهد اما مشکل همچنان وجود دارد و شما در چنین وضعیتی قطعا نیاز به درمان پزشکی خواهید داشت.
درمان فیستول مقعدی (آبسه) با لیزر
کاملا می دانیم معاینه ی مقعد برای همه ناخوشایند است و درد ناشی از چنین مشکلی طاقت فرساست پس به عنوان یک مرکز درمانی این وظیفه را داریم که اول از همه به دغدغه های شما احترام بگذاریم. کاهش درد و ایجاد فضایی امن و آرام برای درمان بیماری شما.

تا چند سال پیش تنها راه درمان فیستول تیغ جراحی بود اما روشی نوین با نام لیزردرمانی توانست تمامی نکات منفی عمل جراحی فیستول را حذف کند و روند درمان آن را راحت تر سازد. این همان تکنولوژی است که در کلینیک ما برای درمان فیستول مقعدی انتخاب شده است البته در کنار تیمی از پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه. نتایجی فوق العاده مثبتی هم در روند درمان بیماران مبتلا به این مسئله مشاهده کرده ایم.

مزایای درمان فیستول مقعدی (آبسه) با لیزر

  • بدون درد
  • بدون خونریزی
  • بدون بستری و در یک جلسه
  • بدون بیهوشی
  • بدون بخیه و پانسمان
  • بدون بازگشت مجدد فیستول مقعدی
  • بدون عوارض ناشی از عمل جراحی فیستول مثل بی اختیاری در دفع مدفوع
  • هزینه ای بسیار کمتر از جراحی در بیمارستان

نگران زمان خود نباشید.تمام روند درمانی شما زیر ۱ ساعت به پایان می رسد و همان روز هم مرخص می شوید.

اگر سوال بیشتری در این زمینه دارید یا می خواهید وقت ویزیت و مشاوره بگیرید می توانید با کلینیک ما در تماس باشید. همکاران ما صمیمانه پاسخگوی شما خواهند بود.

منبع :

درمان فیستول با لیزر توسط دکتر بیژن عابدیان

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: فیستول , درمان فیستول , فیستول مقعد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پانیز محمدی
عکس بواسیر یا هموروئید خارجی و خفیف و عکس بواسیر زنان

بواسیر یا هموروئید بیماری بسیار شایعی است که به سبب شیوع گسترده، در حال حاضر تعداد زیادی از افراد را درگیر خود نموده است. این بیماری که حاصل افزایش فشار وارده بر عروق خونی در ناحیه مقعد است، موجب تورم و گشاد شدن عروق می گردد و درد و خونریزی بسیاری را به دنبال دارد. در این مقاله قصد داریم به تشریح و توضیح عکس بواسیر بپردازیم، زیرا آشنایی با عکس بیرون زدگی بواسیر به شناخت و تشخیص دقیق تر این بیماری کمک می نماید. شناخت سریع تر شکل بواسیر به تسریع روند درمان و جلوگیری از پیشرفت این بیماری کمک می نماید.

عکس بواسیر یا هموروئید خارجی

عکس بیرون زدگی بواسیر

همانطور که در عکس بواسیر خارجی مشاهده می نمایید. این بیماری عروق خونی خارجی مقعد را درگیر نموده و بعد از خط دندانه ای تشکیل شده است. این هموروئید اغلب دچار ترومبوز یا لخته خون شده و به کبودی می گراید. درد این هموروئید شایع ترین نشانه آن است که به شکل دردی که تیر می کشد، نمایان می شود. امکان بروز سایر علائم از جمله خارش و مشاهده زائده های بیرون زده نیز وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل بروز چنین هموروئیدی استرس شدید و مشکلات روحی است. آمار ها نشان داده تعداد مردان مبتلا به هموروئید بیشتر از زنان است. بواسیر خارجی را می توان روش های مختلفی درمان نمود. اما بهترین روشی که برای درمان آن وجود دارد، درمان بواسیر با لیزر است. همان طور که در عکس هموروئید یا عکس هموروئید خارجی مشاهده می کنید، لیزر این امکان را به بیمار می دهد تا بدون درد و یا خونریزی بیماری خود را درمان نماید.

عکس بواسیر یا هموروئید خفیف

عکس بواسیر خفیف

در رابطه با بواسیر یا هموروئید خفیف باید بگوییم این نوع هموروئید علائم کمتری را شامل می شود و در واقع بیمار علائم خفیف تری را نسبت به هموروئید پیشرفته تجربه می نماید. بواسیر خفیف بیرون زدگی کمتری را شامل می شود. همان که در عکس بواسیر خفیف نیز مشخص است، این بیماری در حال پیشرفت بوده و باید هرچه سریع تر برای درمان اقدام نمایید، زیرا در غیر این صورت بیماری شدت یافته و علائم بیشتری از این بیماری را تجربه خواهید نمود.



:: برچسب‌ها: عکس بواسیر , بواسیر , هموروئید , درمان بواسیر , درمان همروئید ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()

طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html